عدسي بلوكات و بلوكنترل عدسي بلوكات و بلوكنترل .

عدسي بلوكات و بلوكنترل

عينك بلوكات چيست

عدسي بلوكات و بلوكنترل

 

لنز چشم مسدود شده چيست؟

امروزه نام عينك بلوك را زياد مي شنويم، اما اين عينك چيست؟ شيشه هاي مسدود كننده نور آبي و بنفش به طور ويژه براي فيلتر كردن پرتوهاي مضر نور آبي و بنفش ساخته شده اند. اين عينك انواع مختلفي دارد و مي توان آن را براي ساعات مختلف استفاده كرد! با كمك اين نوع عينك مي توانيد از ورود نور مضر آبي و بنفش ساطع شده از تلويزيون، موبايل، تبلت و ... جلوگيري كنيد.

 

عينك طبي روباني زنانه: معايب عينك بلوكي

استفاده بيش از حد از صفحه نمايش هاي ديجيتال در جهان بسياري از دانشمندان را نگران كرده است. براي بسياري از افرادي كه در اين سياره زندگي مي كنند، استفاده از گوشي هاي هوشمند از اولين لحظه اي كه از خواب بيدار مي شوند شروع مي شود. لحظه اي كه بايد اين كار را انجام دهند، زنگ تلفن همراه خود را قطع مي كنند.

 

عدسي بلوكات و بلوكنترل به عنوان مثال، برنامه روزانه براي اكثر ما اين است كه ساعت 6:30 صبح از خواب بيدار شويم و زنگ ساعت را خاموش كنيم. ساعت 6:35 اينستاگرام را چك مي كنيم و ساعت 9:00 صبح. ما به طور مداوم به صفحه كامپيوتر در محل كار نگاه مي كنيم. ساعت 12 ظهر به وقت ناهار به دوستان و همكارانمان پيامك مي دهيم و اخبار را مي خوانيم.ساعت 13 به سر كار برمي گرديم و ساعت 5 بعد از ظهر فيلم تماشا مي كنيم.

 

هنگام بررسي همان روال قبل از خواب، متوجه مي شويم كه چندين بار ديگر به سراغ تلفن همراه مي رويم. بدون شك براي در امان ماندن از نور آبي و اثرات مضر آن بايد عينك مسدود كننده نور آبي بخريم. زيرا سازندگان اين عينك ادعا مي كنند كه اين ابزار به عنوان محافظ چشم عمل مي كند. عدسي بلوكات و بلوكنترل


برچسب: عينك بلوكات چيست، قيمت بلوكات، عينك با لنز بلوكات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۸:۲۰ توسط:roya موضوع: نظرات (0)